Forum o wokalistce Vanilla Ninja
Lenna Kuurmaa Fora
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum o wokalistce Vanilla Ninja Strona Główna
->
Film
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Regulamin
O forum
Pytania i problemy
Lenna Kuurmaa
----------------
Lenna
Inne
Vanilla Ninja
----------------
Piret Järvis
Katrin Siska
Vanilla Ninja Chat
Ex Ninja
----------------
Triinu Kivilaan
Maarja Kivi
Muzyka Vanillek
----------------
Vanilla Ninja
Traces of Sadness
Blue Tattoo
Love is a war
Inne
Multimedia
----------------
Picture Corner
Music Corner
Video Corner
Creative Corner
Inne
----------------
Fani
Muzyka
Film
Komputery
Creative Corner
O wszystkim
Śmietnik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Paramour of Mephisto
Wysłany: Nie 13:52, 06 Sie 2006
Temat postu:
To ja jeszcze dodam film
Cube
Lennves
Wysłany: Nie 13:50, 06 Sie 2006
Temat postu:
Lennves napisał:
1.Piła (1 i 2)
2.Straszny Film (1,2,3,4)
3.Oszukać Przeznaczenie 3
4.Harry Potter i Więzień Azkabanu
5.Piraci z Karaibów (1 i 2)
6.American Pie (1,2,3,4)
7.Spiderman
8.Casanova
9.Sin City
10.Dzień Świra
11.Wszyscy jesteśmy Chrystusami
12.Statek miłości
12.The Ring (1 i 2)
13.Kostnica
14.Zakonnica
15.Taxi
16.Garfield (1 i 2)
17.Sweet November
18.Duch
19.Egzorcysta (wszystkie częsci)
20.Omen
Paramour of Mephisto
Wysłany: Nie 13:44, 06 Sie 2006
Temat postu:
Oj dużo było tych super filmów... Napewno
Sin City
...
Następnie
Piraci z Karaibów
obie części,
Pojutrze
... Moze później coś jeszcze dopisze...
Lennves
Wysłany: Sob 22:37, 05 Sie 2006
Temat postu:
1.Piła (1 i 2)
2.Straszny Film (1,2,3,4)
3.Oszukać Przeznaczenie 3
4.Harry Potter i Więzień Azkabanu
5.Piraci z Karaibów (1 i 2)
6.American Pie (1,2,3,4)
7.Spiderman
8.Casanova
i nie pamietam..
Kris
Wysłany: Sob 21:13, 05 Sie 2006
Temat postu: Wasze ulubione filmy
No właśnie jakie?
Moje to: Kill Bill 1i 2, Underworld 1i 2, Zejście, Koszmar minonego lata,Koszmar następnego lata, Upiór w operze, Skazany na bluesa,Ostatni samuraj,Troja,Alexander,Za wszelką cenę, Gladiator, Piła 1i 2, i chyba tyle
jak mi sie cos przypomni to dopisze:P
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin